8 сынып оқушыларының мәтінді талдау арқылы - оқылым әдіс тәсілдері > 자유게시판

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

8 сынып оқушыларының мәтінді талдау арқылы - оқылым әдіс тәсілдері

페이지 정보

profile_image
작성자 Darlene
댓글 0건 조회 21회 작성일 24-07-15 14:22

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=8+сынып+оқушыларының+мәтінді+талдау+арқылы+оқылым+әдіс+тәсілдері
 
 
8 сынып оқушыларының мәтінді талдау арқылы - оқылым әдіс тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6-сынып: 7-сынып: 8-сынып: 9-сынып: 10-сынып: О4.Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау. 6.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын. Ал 7-8 сынып оқушылары оқу сауаттылығын дұрыс қалыптастыра алу негізінде, қабылдау, ақпаратты талдау, мақсат қою және соған жету жолын айқындау. Мәтін құрылымын талдау. Оқылым стратегияларын тиімді қолдану арқылы оқушылардың мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау дағдысын дамыту. Бағалау тәсілдері. Тақырыбы: Қадыр Мырза Әли «Жұмыстың жылуы» ӛлеңіне ҚМЖ құру. 2-сынып. 2 модуль Оқу үрдісін ұйымдастыруда қолданылатын педагогикалық тәсілдер 5. Тақырыбы: бүгінгі күннің қожасы эссе Оқу үрдісін.

8 сынып оқушыларының мәтінді талдау арқылы, оқылым әдіс тәсілдері

Таным тыңдау арқылы, тану арқылы, курсы французского языка при посольстве түсіну арқылы, көру арқылы қалыптасады. Жеке тұлғаның бойына мұндай жан жақты құзіреттілікті тіл білімінде. Мозайка әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым. Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын. 1. 2*шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу. Бұл мақсаттар оқушылардың. Ал 7-8 сынып оқушылары оқу сауаттылығын дұрыс қалыптастыра алу негізінде, қабылдау, ақпаратты талдау, мақсат қою және соған жету жолын айқындау қабілеттері толық жоғарғы дәрежеде дайын күйде. Модульдық технология арқылы талдау әдістемесі» Монография 5В Филология мамандығы студенттеріне арналған Қостанай, 2016 107 бет isbn 978. Оқылым дағдысы – мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты әр түрлі деңгейде қабылдау және түсіну, тілдің айтылым заңдылықтарына сәйкес оқи алу, зерттеп оқу. Сынып: 8 сынып. Сабақтың тақырыбы: Мәтіндерге тілдік талдау. Мақсаттары: Тапсырманы тілдік талдау көмегімен, тақырыпты зерттеу жəне малғұматтар арқылы түснік алады, оны қолданып топпен. Оқылым арқылы тіл үйренушінің танымы кеңейеді, ойлау жүйесі дамитын болады. Оқылым механизмдерін қолдана отырып, мәтіндегі өзіне қажетті ақпаратты алатын болады. Оқылым процесі негізгі 4. Сауатты оқуды қалыптастырудағы әртүрлі тәсілдер, мәтінмен жұмыстың тиімді жолдары көрсетілген. Аннотация. В статье рассматриваются эффективные. Сол ізденістің нәтижесінде мектеп оқушыларының қабылдауына оңай сабақ жүргізудің тәсілдері пайда болады. Әрі оқушылардың пәнді оқып-үйренуге. Мәтін талдау – оқылым дағдысын жетілдіру үшін қолданылатын тапсырмалардың бірі. Мәтінді тұтастай алып талдау арқылы оқушылар оның эстетикалық.






әке туралы естелік кітаптар
сүйек нәруызы қалай аталады
ойпаттар казахстан
гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар тақырыбына материал жинап
әнуарбек дүйсенбиев слайд

.
==============================================================

~~~~~ мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды бастауыш ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


커스텀배너 for HTML